onsdag 10 september 2008

Att starta sin blogg

Efter x-antal minuters bråk från diverse klasskamrater om att jag skall använda just blogspot eller devote/blogg.se etc blev det klart att Oskar stog som vinnare och lyckades rekrytera mig till blogspot.com, synd Emy.

Jag kommer använda denna blogg till att framföra diverse nyheter som faller mig i smak, och kommer därför inte vara specificerad på ett visst ämne eller någonting.

Vad som drog mig till att skriva blogg är inget mindre än Samhällskunskap C i skolan, kul - inte sant?

Vi kan ju avsluta första inlägget med den glädje som infinner sig just nu då vi överlevt den mytomspunna big bang återskapelsen som verkställdes idag, vilken tur att vi klarade oss ifrån den "1 på miljonen att jorden ska gå under" så jag kan fortsätta mitt skrivande på denna blogg :)

Ses nästa vecka eller tidigare (om det uppkommer en rolig nyhet som är värt att nämnas på direkten!)

// Martin

2 kommentarer:

Interneuter sa...

Survival of the fittest! Inte undra på att denna hjälteliknande Oskar stod som vinnare.

Freeddan sa...

jkasdfhaslfadsoökeafaöok